Sovmorgon :)


Fick sova till typ 10.15 idag. De va skönt som fan, skulle egentligen provjobba men jag hoppade över de. Tycker inte de är normalt att provjobbar 3 gånger. Tycker ni de? Brukar vara en gång så dom ser att man kan osv. Har bara provjobbat på 2 st ställen när jag sökt jobb. Sen vill jag inte provjobba mer förrän vi har förhandlat om lönen. Den lönen han betalar ut till en av de anställda är INTE okej. Dom pengarna jobbar jag inte för, jag har erfarenheter och utbildning för detta dessutom.

Så jag är bara hemma nu, och skönt är de. Dom har heller inte ringt från mitt andra jobb :)
Idag är de möte ang längeheten, får vi se hur det går. Ska ev få första handskontraktet idag om allt går som de ska.. Men just nu så skiter jag lite i vilket om jag får de eller inte för jag ska ändå inte bo kvar där i vilket fall som helst. Men vi skulle även snacka om renoveringen. Ska tydligen bytas förnster och målas om i hela lägenheten. :P Haha! Sköönt blir där fint iaf, så slipper jag oroa mig för att jag målat :P Nu blir de ordentligt gjort.
Ska höra idag om jag ska betala hela hyran när jag inte ens kan ha mina möbler där för dom behöver platsen. Inte meningen att jag ska bo någon annan stans och flytta alla mina möbler och sen gå och betala hela hyran, eller vad tycker ni?


Nää nu ska jag göra vid mig, ska hinna med en solning idag med tänkte jag. Hade behövt färga mitt hår idag med! :D Har vääääärldens utväxst.. inte såå snyggt!





Från en sak till en annan, jag vill ha en vit tiger! Så jäävla fina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson