Slö nåt så in i H*LVETE!


Kan inte hjälpa de men idag är jag helt seg & slö eftersom man fick så dålig sömn igår. Hela dagen typ förstörd. Men Sam är nu frisk och ska till dagis imorron så jag ska ner och sola såfort jag vaknar sen tja göra nåt på dagen så man vänder tillbaka dygnet. Så imorron vet jag inte hur de kommer va med uppdatering osv beror på vad jag hittar på. Tar en fika kanske?

Sitter och äter en banan & softar.. Otto kom nyss hem han har varit och handlat :) Jag har kommit på de att varje gång jag känner sötsug så ska jag öta frukt så jävla bra, nyttigt och sötsugen försvinner. Smart jag vet ;)

Nähe, om man skulle slå på tv:n och glo på ointressant program kanske? För tillfället så går de BARA skit på tv:n.. Hur är de möjligt? Okej, Efterlyst gillar jag att kolla på men de är också de enda :D



Så färsch man va i somras, gå utan smink och lite smalare än nu ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson