Ska jag eller inte?


Alltså jag bli så tröttpå saker ibland.. Typ som nu, jag provjobbar på ett ställe här i stan. Så får man reda på att en som jobbar där har skamligt dålig lön. Känns som bortkastad tid, jag har utbildning för de jobbt, och erfarenheter jag hoppas verkligen inte han tänker betala mig lika lite. De är fan den sämsta lönen jag varit med om! Aja, får tänka på de idag, men jag vill inte ens gå dit och provjobba och se får höra att jag ska ha samma!

Igår på jobb satt jag klistrad i kontorsstolen, hade så sjukt mycket att göra. Fick jobba in mina två fikaraster och 15 min på lunchen. Förstår ni då hur sjukt mycket vi har att göra?!
Fan, alltså ibland bli jag så fundersam.. Om man nu ska ringa in en beställning på kläder, VARFÖR HAR MAN INTE ALLA PAPPER OCH KATALOGER FRAMFÖR SIG?! Så man liksom är redo för att underlätta för oss, och dom själv. Dessutom när som suttit i telefonkö i ett par minuter då har dom väl tid att plocka i ordning allt? Men uppenbarligen inte.. Haha!

Igår hann jag med att sola på kväll, gud så skönt. Gör inte de så ofta längre fast jag borde. Hinner tappa en massa färg mellan gångerna. Men men, sånt är livet! Ett tag eller typ som förra året i nån gång va jag fan pepparkaka :P De va riktigt najs.. Men de är så jävla trist att de är så dyrt att sola och att man snabbt tappar sin färg.. :/

Nähe om man skulle hopp in i duschen och göra sig redo för att gå ner och förhandla en bra lön ;)




Gammal bild från 2008?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson