Shoppingrunda


Jag, Otto & Sam kom nyss hem från en shoppingrunda på Familia. Vi handlade mest till lilla Sam som vanligt. Dock hitta jag en tröja jag vill ha till mina nya "militär" byxor, ja dom jag hade igår.
Gick in och handlade lite på Maxi med som vi behövde ha hem. Hittade mössor på Maxi som vi letat efter på hela Familia som ingen klädes butik hade. En helt vanlig bomullsmössa som han kan ha nu när de snart är dags för mössa igen. Vill ju inte ha en stickd ull mössa på han när de bara är höst, då kommer man ju brinna upp.

Här kommer lite bilde på dagens köp!


2 st t-shirts, bra att ha på han på dagis.


Ett par jättetuffa Adidas mjukisbyxor. En sån riktigt mjuk bomull!


En t-shirt till :)


En lite tjockare tröja han kan ha nu när de börja vända och bli kallt.


Min tröja jag köpte idag, exakt samma färg som mina nya byxor :)
Kommer bli så fint med ett brun skärp och bruna boots ;)


De var väl allt, nu ska vi sortera tvätt för vi börjar tvätta kl 14.00 till 18.00.. Och sen efter de så kommer mamma och Johnny för vi ska ju äta Kinamat. Fan va gott de ska bli!
Sen ikväll kanske dom stannar ett tag, köpte lite chips och dipp så dricker väl Otto & Johnny lite öl och ja har allmänt trevligt :)

Men nu ska jag slappa ett tag innan de är dags och ta tag i allt som ska göras..
Ha de så bra alla kära läsare, och en sak.. Fyfan va dåliga ni är på att kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson