shoppingdag!


Alltså kommer inte ihåg sist jag va & shoppade i stan. Har liksom verkan haft pengar till det eller tid men idag unnade jag mig faktiskt lite :)

Blev ett par nya jeans, assnygga! stuprör med dragkedja nere vid foten och låga i midjan såklart :) Sitter grymtbra! Sen blev de ett par nya solisar, politbrillor blev de. Wooho, jag passade i dom. Annars ser jag mongo ut i alla solisar. Men nej inte i dessa, me like. Sen blev de en BH, tänk att Lindex hade i min storlek & dessutom på REA :) Ja jag blev happy, för på Change där jag brukar få handla annars kostar en BH minst 4 gånger så mycket som de gör på typ H&M. Inte så najs, men vad ska man göra.. Vill man ha fina tuttar får man helt enkelt spendera pengar på de med ;) Men jag ska inte gnälla, är iallafall ingen planka mer! Sen hämtade jag ut biljetterna till mig och Otto till HIF - AIK, de är den matchen som avgör om vi blir Svenska Mästare! Vilket vi med stor sannolikhet kommer att bli :) De kan man ju inte missa, när HIF tar guld. Jag är glad jag har biljett för de lär inte finnas några om typ 1-2 dagar. Tur min man är medlem i HIF för han har förtur typ. Hihi!
Sen blev de några cider på systemet :) Sen blev de inte mer.. Men de va lagom!

Nu ska jag kränga kebabrulle, vi hörs senare!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson