Segis


Pigg...? Svar: Neeeeeeeeeeej!

Haha, va på förfest hos galna Jonas igår. Alltså hans hus är ju såååå fint så jag tror jag dör.. Allt är verkligen perfekt, och snygga möbler ja helt i min smak. Iallafall, vi satt några där och drack lite. Sen blev de staden vid 12-tiden ungefär. Blev en runda in på Lila Helvetet sen vidare till Cardinal. Haha, blev även en snabb runda på Harrys. Va jag gjorde där inte själv vet jag inte. Dessutom sprang jag allt vad jag kunde in så jag slapp inträdet, lite av en plan jag hade ;) Haha!

Hade mycket trevligt med andra ord. Idag är jag seg dock mått bra trotts att man drack igår. Skönt som fan faktiskt.. Inte kul att va bakis. Så idag har vi bara haft en mys-dag. Behövs de med ibland. Så nu ikväll sätter vi igång en film äter lite onyttigt och bara njuter av att de är helg.

Imorron blir de en tripp till Ikea för att handla sängstomme, byrå och en gardrob. Ska bli skönt när vi får rätt på allt. Nu är de bara lite tavlor som fattas, men de kommer de med. Hihi! Vår lägenhet ska bli fiiiinast.. ;)

Nu---> FILM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson