Säger jag gonatt!



Jahapp, efter en trevlig middag med mamma & Johnny här hemma så sega jag och Otto till i soffan och de blev inte mycket gjort :D Otto somna medans jag satt vid datorn och nu har även jag förflyttat mig in i sovrummer med laptopen. Så skönt att bara va hemma en hel helg.. Efter massa tvättande idag så orkade man inte så mycket. Sam va på toppen humör hela kvällen, va uppe på övertid, men sen blev han PAANG jättetrött och fick sin kvällsgröt och sen sova.
Just de, Louise va snäll och handlade ett flak cider till mig nu när hon körde hem från Tyskland. Blev skogsbär, som är såå gott. Drack en nu ikväll med Otto :)

Tog två bilder nu med camen, har verken borstat eller torkat mitt hår sen duschen. Därför de ser ut som ett jättesvinto :D







PS:
Imorron ska jag och Natalie ner och kolla när HIF vinner guld.. Först ska vi se HIF när dom spelar kl 14.00 ( INGEN FÅR MISSA ATT HEJA PÅ DOM! ) sen efter de ska vi medan ett glatt gäng är påväg tillbaka till Helsingborg kolla på AIK när dom förlorar.. Och därmed resultatet klart! Kan vara imorron vi firar guldet HELSINGORG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson