Puuh, tungt!


Kom hem från Ikea för en lite stund sedan. Var och storhandlade, blev liite dyrt faktisk.. Aja, nu ska vårt sovrum istället ha vita möbler. Kommer passa in bra med tapeterna osv.. Innan hade vi mörkbrunt, väldigt fina möbler MEN passade inte in till tapeterna & golvet vi valde, men vi har snackat länge om nya sovrumsmöbler..
Nu blev de äntligen av, för vi hittade nåt vi gilla :) Måste även tillägga att de va väldigt skönt att åka till Ikea idag när de är ingen som har pengar med tanke på att alla får pengar på fredag och förmiddagarna en söndag är alla typ hemma och sover. ;)

Så de blev en ny sängstomme, en gardero & en byrå.. Köpte även nya underlägg till bordet, eftersom vi nu mera använder de bordet som vi köpte som "finbord" så vill vi ju inte förstöra de. Dom gamla underläggen tröttnade man på så blev nya svarta som vi i stressen glömde scanna in så dom blev gratis :D Haha! Aha, sånt som händer. Blev även en ny sån trådback som jag har i min garderob. Ska fota allt sen när vi fått allt klart.

Sen medans jag städade undan lite i köket så åkte Otto och handlade lite mat, blev äckliga Burger King. Är så äckligt trött på skräpmat nu, blivit de nu i helgen för vi haft en del att göra och man inte pallat laga mat. Men imorron blir de lagad mat utan tvekan inte en dag till med skräpmat.

Gud va skönt de ska bli med ordning och reda, vi har alltid liksom tryckt in saker där de funnits plats, nu har vi ordning på allt och de är så skönt!

Nu ska jag försöka vila ett tag medan Sam vilar för vi har inte sovit bra inatt, Sam har varit orolig och jag har kaos i min näsa.. Jättesnorig! Iisch..

Som sagt bilder kommer..
Ha de så bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson