Naawe, lite synd om mig..


De är sällan jag tycker synd om mig själv, men idag gör jag de. Mår verkligen riktigt dåligt! Har haft febertoppar hela natten & sovit nån timme då och då mellan svettningarna.. Lagom fräsch man känner sig :/ Men va ska man göra? Min hals ska vi inte ens prata om, ungefär 10 kg slem och skit. Kan typ inte äta och näsan är täppt och hemsk.
Jag hoppas verkligen inte att Sam blir smittad! Skulle vara väldigt tråkigt med tanke på att han älskat att gå på dagis.. :/

Men fick gjort en del, va och skrev en sak på mitt förhoppningsvisa jobb igår, sen ner och lämnade skärpet som jag köpte förraveckan men som jag inte gilla. Sen träffade jag Hanna & Leo och va med dom ett tag sen gick jag och sola (vilket jag aldrig skulle gjort med tanke på att jag kände mig dålig redan då..) och brun blev jag! Sen när jag gick ut från solningen så mötte jag Affy och hennes vän så stod vi och snackade ett tag, gick med dom och käkade sen gick jag och handlade present till Sam som fyller år om ca 1 månade. Blev en tidig present för han behövde lite nya kläder, han växer ju ur ALLT. Haha! Växer så sjukt mycket, undrar var detta ska sluta :P

Nu tänkte jag typ bara lägga mig och vila lite framför en film eller tv:n.. Måste vila så jag blir frisk och kry snabbt, hatar att bara va hemma och inte kunna göra nåt! Jag som är van att jämt vara igång.. :/




Idag är en sån dag man vill ha en hund man kan mysa med när man är ensam hemma.. Saknar min fina Doris som nu mera bor i Göteborg.. Sötaste vovven som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson