Mysig helg :)


Denna helgen har varit rätt händelserik :)
Igår va vi hemma hos Ottos päron och käka middag och hade allmänt trevligt. På kvällen träffade jag lite vänner och sov i min lägenhet.
Sen imorse handlade vi bullar och åkte hem till mamma och Johnny, käkde lite frukost sen gick vi ute och lekte med Sam. Så han satt på hästen, åkte åk-gräsklippare och terra katten :) Haha! Så han har varit i full gång och lekt hela dagen. Så nu fick han lite mellis och vila lite. Så nu ska jag och Otto äta lite sen ta tag i lite grejer som ska göras här hemma.. Om jag nu ska flytta hem så måste vi fixa iordning lite.

Aja, nu har jag annat jag måste göra. Uppdaterar mer senare, lovar.

Puss & Kram!




Johnny & Sam på gräsklipparen idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson