Mys pys


Nu gör jag lunch till mig och Sam.. Han ville ha mat :) Sötnosen!
Blir ris & kycklingbitar, vet dock inte om vi har currysås annars blir de sweet chilli :) Mumma de med.


Just de, läste herromdagen på facebook att dom är igång igen och skär i hästar.. Hur i helvete kan man va så störd i sin hjärna att man gör nåt sånt? Detta har pågått i flera år och ännu pågår de, hur kan man liksom inte kunna gripa nån..? Finns de flera stycken som håller på med detta? Och varför är de nästan bara i skåne de händer? Äh detta är en gåta som jag önskar att nån kan lösa snart, hur kul är de att skada djur?
De sjuka är att dom skär i könsorganen och sånt, så jävla äckliga.
En av mina gamla klasskompisars ponny råkade ut för detta.. Men den överlevde men fy så obehagligt att de hänt en så nära.. :S Så nu som har hästar håll ögonen öppna läste att de nydligen stött på två män i trakten krin österlen i skåne. Männen var då ute i en stor hästhage med sterila instrument, hinkar och massa annat.. Dom hade då påstått att dom var ute efter fjärillar, men de konstig är att detta var runt 23-tiden på kvällen. Plus att de va dimmigt & duggade.. Ägarna till hästarna sa att de va ren tur dom inte fått tag i hästarna då hade dom säkert råkat illa ut.. Hoppas dom inte släpper taget om dessa männen utan håller ett öga på dom. Dom ska köra en mörk grå bil! Snäll sprid detta vidare så ingen häst råkar illa ut!

Hade jag hittat två okända man i MIN hage vet jag inte om jag hade kunnat hantera situationen.. Helt ärligt, så uppenbart varför dom befann sig där.. Inte fan va de några fjärillar dom var ute eftet, tror dom man är född igår?!



OBS! Bilden har inget med texten att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson