Mycket som händer nu...



Hejsan alla!

Puuuh, igår ska va inte ens snacka om.. Är fortfarande trött och helt slut o kroppen. Först jobba sen stressa hem för att möta Johnny som väntade med lastbilen. Tog nämligen alla mina saker ifrån lägenheten. Orkar inte längre, bara massa problem helatiden och jag orkar inte med de mer. Så på ca 30 min var alla grejer i lastbilen. Sen in med tv:n i lastbilens framsäte + jag, liite trångt och olagligt men ibland får man vara busig. Dock är där kvar lite gardiner och lite så som vi ska fixa med men ingen stress ska inte lämna nycklarna förrän hon som har lägenheten fixat fram halva hyran. Blir förmodligen på torsdag, men vågar inte tro att de blir så då de jämt är strul! De ska bli sååå skönt att slippa de. :)
Som när vi i måndags skulle ha möte med hyresvärden, så ringer hon 5 minuter innan vi skulle träffats och säger att hon är i Växsjö, normal? Nej inte det minst!

Åh jag har fått ett sånt sjukt skoskav på min fot, helt köttigt. Gör svinont! Tror faktiskt att jag kommer att dö lite. Kan ju knappt ha skor bara, lite halft handikappad.

Idag har jag en sak som jag ska göra. SOLA! Shiit så duktig jag har blivit med solningen, kommer ju snart bli brun. Tar ju ett tag innan man får upp grunfärgen, men när man väl fått de så håller färgen ett tag och man behöver ju inte sola så ofta :) Niiiice!


Så nu bor jag på Elineberg helt enkelt, faktiskt skönt.

:)




saknar min fina Doris.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson