Mot staaaan


Blir en runda ner i stan med Fia idag. Måste uträtta några ärenden, bland annat hämta ut min p-spruta som jag ska ta imorron. Blivit mycke nålar denna veckan ;) Iiisch!

Har precis duschat & sminkat mig.. Men håret är fortfarande blött och fult, men ska fixa de snart. Måste ju va snygg när man ska gå i stan :D


Ööh, jag va inne och läste en blogg innan idag trodde jag skulle spy så mycke jag äcklades. Ni vet den fula, äckliga och efterblivna killen "Jockiboi" som va med i "Kungarna av Tylösand"? Va inne på han blogg, han är fan inte frisk i huvudet. Hur i helvetet kan man va så trög och lägga ut bilder på din snopp? Och massa annat skit som han håller på med?! Den de där med "Dagens knull" tror omöjligt att han fått till de med dom tjejerna.. Dom är ju trotts allt söta några av dom. Undrar om han bara tar en bild fån internet eller om dom haft sex på riktigt? Äh vet inte om jag ens vill veta, tycker synd om tjejerna.. Lär väl få sanera sig där nere efter han. Tänker inte länka svinet i min blogg.. Han förtjänar inte de heller.

Men nu ska jag fortsätta fixa mig och hitta nåt jag kan ha på mig :D SKA ta med kamran idag!








Lite bilder jag tog nyss med camen, men som sagt håret är inte fixat ;)
Kommer mer bilder sen om jag inte glömmer kameran IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson