Många bollar i luften..


Idag verkar vara en dag då allt händer :P

Va nyss och solade när jag va påväg dit får jag ett sms om en ponny jag ridit innan.. Han har varit krasslig till och från nu ett tag och tydligen vill dom typ avliva han fast att dom inte gått till botten med problemet.. Idioter! Hur fan kan man va så orättvis mot ett djur, om de är de som dom tror att de är så botar man de på 14 dagar med silvervatten.. Kan man inte ens göra de för den man älskar?!

Sen fick jag ett mail om en efterlyst häst.. Några från Danmark som vill ha hjälp att hitta sin häst. Tydligen har dom sålt den som avelssto och sen har dom som köpt den sålt den vidare som vanlig ridhäst och ja de va tydligen inte bra. Så ska se om vi kan få rätt på de. Ser ni nu, hästar är bara problem :P Aldrig mer egen häst!

Sen ska jag även in i duschen och möta upp och få de resteande pengarna idag :) Me like! Sen efter de ska jag nog med en kompis till hennes hästar :) Wiie! Kul!


Nuuuu blir de duschen och sen iväg ner till stan på ärenden :) Uppdaterar när jag får tid över helt enkelt :D Håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson