Livrädd!


Vaknade av att jag drömde på en mardröm. Jag vet inte om jag berättat att jag har lite båt-fobi. Jag tycker inte om att åka båt, jag är livrädd att den ska sluta fungera och alla trillar i vattnet, typ som Titanic. Kan få lite halft panik som de gungar ordentligt och ja ni vet, blir allmänt hysterisk.
Men iallfall, så vaknade jag av att jag drömde att jag va ombord på en färga, mellan vilka destinationer vet jag inte, men skulle iallafall inte åka så värst långt.. Men efter typ en liten bit går båten sönder och typ bilar och sånt trillar i havet. Människor får hoppa i vattnet osv.. Skitläskit! Så vaknade helt uppskrämd. Så nu är jag inte så värst trött mer, men ska äta lite frukost och se om jag kan somna om :P Vill inte va vaken redan finns inget att göra..

Igår kväll så var jag och Lisa ute på en Power Walk, trevligt att snacka lite skit och smatidigt röra på fläsket ;) Man har mycket gemensamt och ja allmänt mycket att snacka om helt enkelt. Ska komma igång med att gå nu ett par gånger i veckan, sålänge vädret tillåter de. Går inte i spöregn, skulle aldrig komma på tanken. Hatar regn, regn betyder va hemma och mysa :) Haha! Lite störd jag vet, men hatar när man ser ut som en blöt hund.

Nu ska jag äta frukost och sen sätta igång tv 3 play och kolla på förra veckans Efterlyst.

Hörs senare gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson