Lite ärenden avklarade


Kom hem för en stund sedan, fick stressa iväg :) Fick duscha och klä på mig på 10 minuter och jag hann, rekord måste jag någ skryta med. Sen åkte vi iväg och hämtade pengar av en ;) Ska hämta dom sista tusenlapparna imorron ;) Äffärskvinna ni vet, sen åkte vi och handla pizza. Mumma! Handla även i Ica affären vid Sams dagis. Lite middag till imorron och annat som behövdes.



Nu ikväll kanske de blir en PW med Lisa, annars bara ta de lugnt och mysa med Otto :) Trevligt jag vet!
I helgen ska jag nog flytta mina saker från lägenheten, måste de i och med att den ska målas om. Vill ju INTE ha färg på min fina nya möbler! Nej nej, så dom ska flyttas till Elineberg, sen får vi se om dom flyttas där ifrån ;) Spännande va?! Höhö..


Imorron ska jag dra ner och sola direkt när jag vaknat sen ska jag och hämta de resterande pengarna som är min. Så vet inte när jag kommer hinna uppdatera på bloggen, förmodligen efter att jag gjort mina ärenden :) Ja, ni lär ju märka den helt enkelt. Ser att de inte är så många som hittat hit än. Måste kanske göra lite mer reklam för bloggen ;) Fast vill inte ha massa random som läser den och stör sig på alla man gör och skriver, bättre med nära och kär :)


Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson