Länge sen nu jaa..


Hej alla!

Några dagar nu utan uppdatering, men har varit mycket på schemat helt enkelt. Flyttat ut från lägenheten nu iallafall, och skönt är de! Stor sten har lämnat hjärtat.. Så idag fick jag pengar för resterande dagar denna månaden som återstår, vilket jag inte trodde skulle hända, men kryss i taket för de. :)

Flyttade ut alla mina saker i fredags efter jobb, så bor nu mera på Elineberg igen. Jag, Otto & Sam är nu åter igen en familj! Helt underbart!

Så igår va vi på ikea och handlade lite nödvändigt för att få ordning och reda på allt. Köpte skoförvaring som va jättebillig, sen löpte vi en rullgardin och gradiner till vardagsrummet. Har nu dubbla gardinstångar i vardagsrummet. Så vi har dubbla gradiner så man kan dra för dom vita "undergardinerna" hela vägen. Sen panelgardiner på sidorna.. Svårt att färklara men ska ta en bild någon dag :)

Jobbat en hel del och var på arbetsintervju i måndags i Malmö :) Gick toppen, så är väl typ inskriven som vikarie där. Skönt att de mesta löst sig trotts allt. Ska kanske inte säga förmycket.. Haha!

Helt snöat in på att jag ska ha ett par "Hunter" stövlar, så jävla snygga! dräglar över dom som tusan, ska man unna sig ett par? Bra att ha när man busar med Sam, kan vi hoppa i vattepölar tillsammans ju ;)




Ja tack!


Nääähe, nu ska jag faktiskt kolla vidare på var man kan hitta billiga stövlar.. Hörs imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson