Jaja, kom igen nu!


Haha, jag ligger här och är JÄTTE lat idag, natten har varit kaos. Sam vakna vid ungefär 2-tiden av sin hemska hosta och jag går då in för att se så han kan somna om och har sin napp i munnen.. Då får skiteungen för sig att han inte alls ska somna om. Så Otto får sitta där inne tills han somnar om för han vägrade somna själv vilket han gjort sen han va 3 månader.. Barn och deras ideér?! Iallafall så vaknade han 2 gånger till samma sak igen.. Så han va inte pigg imorse när han skulle iväg till dagis.. Inte så konsigt.

Jag ska snart ner till H&M och lämna tillbaka ett skärp jag köpte i fredags som jag inte alls gilla, de passar liksom inte in till min stil :P Sen va de ganska dyrt med för att va ett H&M skärp så de ska genst tillbaka :) Kommer ändå inte änvända de.. Sen mååååååste jag sola för de har jag inte gjort sen i fredags. Panik! Vill inte tappa den lilla färgen jag jag har :P

Igår fick vi ihop skruvat sängstommen som var skadad när vi packa upp den, så jävla störigt! Men då hade vi redan öppnat peketen så de va bara att bygga ihop den, verken Otto eller jag hade orkat packa ner allt igen och åka tillbaka med de :S Så sjukt tung att bära så nej, inget med det. Byrån är också ihopskruvad. Nu bara garderoben kvar som vi ska fixa idag.. Måste bli klara idag för imorron kommer de några och ska instalera nåt med värmen och då kan de inte se ut som de gör just nu!?

Men nu ska jag göra mig klar för att sola osv.. skriver mer senare och som jag lovat kommer de massa bilder på möblerna när allt är klart :)

PS: Gött att Olympia redan är slutsålt och då har bara biljetterna släppts till medlemmar :D Tur Otto är medlem och att vi kan se HIF spela hem guldet :) De vill man ju knappast missa. Wiie, jag har biljett! Så jävla happy för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson