iPhone 4a?


På fredag ska jag ner och förlänga mitt mobil-abonemang får då välja en ny telefon såklart! Och sitter nu och kollar vilken jag vill ha, men tror de blir en iPhone 4 eftersom jag nu lärt mig iPhone och ja den känns simpel. Jaja, men så är de en sak som jag så gärna vill.. Att den ska va ROSA :D Hur snyggt hade inte de varit att han en rosa iPhone? Wiie säger jag bara.. Ett stort VILL HA! Men så finns det inte, då får man välja på vit och svart.. Hmm, då är frågan.. VIT ELLER SVART?! Fick höra av en tjej på facebook att man kunde få iPhonen typ lakerad så den såg ut som orginal rosa :D Kostar 1400 kr för fram och baksida. De är de ju lätt värt!

Gaah, vill ha en rosa nu!




Fin telefon, men lite mer babyrosa vill jag ha :)
Men om de nu är så att de går och göra, lätt jag ska göra de då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson