I Don't Know Much


Kom hem för en stund sen, haft full rulle.. Åkt runt i hela skåne känns de som för att hitta ett regnställ till Sam som passa. Ååh, slutade med att vi bara hitta en jacka men de gjorde inte så mycket för han har redan byxor. Men ändå, hur svårt kan de va att hitta ett regnställ i storlek 86? Tydligen megasvårt.. Blööööö!

Sen köpte vi stans godaste kebab från Amadeus och drog hem till min lägenhet och käkade :) Gott som fan! Sen vidare hit till Elineberg :) Hann även träffa Emelie en stund. Hela denna dagen har gått fort.

Just de, hyresvärden kom aldrig till de avtalade mötet inte den jag hyr lägenheten av heller så ja nu är vi tillbaka på ruta 1. Fan va jag blir trött på sånt här. Hur svårt är det att passa en jävla tid? Uppenbarligen jävligt svårt, och när man själv sätter tiden och jag till och med tog ledigt från jobb så dyker männikorna inte upp och hyresvärden hör inte ens av sig, dålig stil. Aja, får väl se om de blir av i veckan..? Inte allt förstora förhoppningar.

Någon solning blev de inte heller eftersom att vårt uppdrag med att hitta regnställ drog ut på tiden. Aaaja, lever jag nån dag länger ;) De sägs ju att UV:n som solariet ger ifrån dig kan ge canser som allt annat här i världen också gör :P Så trött på detta eviga snacka om canser, visst de är jävligt hemskt, men sluta va så nojjiga..

Nää....... nu ska jag bjuda på en så jävla fin låt, döör lite när jag hör den :)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson