Hell noo!


Just de, hon som gjorde min piercing sa att jag inte fick sola på 3 månader.. 3 FUCKING MÅNADER?! Direkt sa jag, amen förfan de kan ju inte ha nån betydelse. Men tydligen hade de med bakterier att göra, visst vet jag att bakterier frodas i värme, men dom i typ Thailand som gör piercingar, kan dom inte gå ut då? Nej, jag kommer sola.. Jag kan ta den risken. Men jag skulle tillbaka om 10 dagar, och visa upp den fast kommer nog glömma de :D
Men som Robin sa, fan de är grymt snyggt på tjejer att ha hål där jag tog idag, och ja de tycker jag med annars hade jag inte gjort de ;)


Kommer sakna de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson