Heldag..


Har haft en trevlig dag i stan med Fia. Gått och kollat vinterjackor, kollat lite i andra affärer.. Handlat smycken :) Handlade diamantörhängen, jättefina! Sen köpte jag sånna ståra som ser typ ut som löv, dom är svåra att förklara men ska ta en bild på dom. Men nu är de slutschoppat för denna månaden!
Som vanligt så va Angelica senil och glömde att hon hade kameran med sig, så blev inga bilder.. SMISK skulle jag haft! Fy skäms på mig..!

Va även och åt specialar-glass och snacka massa skit :) Hihi! Jättekul, varför gör man inte sånhär oftare?

Ååh sååå irriterande! Jag hatar min p-spruta.. Min hy har blivit helt förstörd av den, ska fan fråga imorron om dom kan skriva utmedicin så dessa jävla skitäckliga sakerna som ploppar upp i mitt ansikte (finnar).. Står inte ut! Har inte haft problem med sånt innan.. De är ju inte de att jag ser ut som en 14åring i pubartetetn, men fan har man inte haft problem med innan så vill man verkligen inte ha de när man är 23 år heller.
Hämtade iallafall ut min p-spruta idag ska ta den imorron kl 08.00.. Blööö!

Min förkylning vill verkligen inte släppa taget om mig. Vaknade imorse av att jag hade ont i halsen iiiigen.. Börjar bli lack på detta nu. Vill slippa vara täppt i nästan och ha massa ont i halsen :/

Oj så gnälligt detta inlägget blev, men sånna dagar har man ibland. Men jag är på bra humör.. Men bara lite tankar som jag hade i min hjärna :D Men så himmla skönt att jag & Fia lkan umgås och ha kul igen! Känns underbart! Och de är ett fett plus  att hon är så mycke i stan nu som hon är ;) Hihi!



En modellbild på mig, rätt gamla nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson