happy


Blev lite happy när jag bara fick för mig att söka på google efter en ponny jag sålde för ett par år sedan.. Visar sig att han nu mera går upp till MSV och är hur fin som helst, dock till salu. Barnet har väl växt ur han eller nåt jag vet inte, men fin är han iallafall :) När jag köpte han i Holland så var han bara precis inriden och inget mer. Aldrig tävlat eller nån ting, men hoppade som en gud och de har han fortsatt med. Mycket roligta att se! Skickade ett mail till dom som han och berätta att jag haft han och köpte in han till sverige. Ska bli kul att se när dom svarar :)

Fina Rosenwinkels Gospel








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson