Haft massa att göra idag


Har sprungit kors och tvärs i stan och gjort massa ärenden. Så nu är man lite trött inte riktigt frisk, men va trungen att få detta gjort. Lämnade min bok på biblioteket som va sisådär 3 månader försenad, ojsan!? Har ingen lust att få böter som man kan få på typ flera hundra.. :/ Fick ett brev att dom undrade över deras bok, hade helt glömt att jag hade den.

Sen gick jag med Frida och skrev ut papper som hon skulle och lämna nån stans.. Passade på att skriva ut en sån lapp om att få utdrag ur brottsregistert, måste lämna in de till ett jobb jag sökt som jag är vikarie på just nu. Efter de bjöd jag Frida på lunch, blev thaimat nere i stan. Sen när vi gjort de så gick jag över gatan och köpte ett busskort. Så jag slipper en överraskande telefonräkning igen, sms-biljett är lite farligt måste jag säga. Nu när jag bor på Elineberg behöver jag ett busskort.

Sen påvägen hem från stan så hittade jag ett par skor eller rättare sagt ett par boots som jag kärade ner mig i som jag var tvungen att ha! Så blev ett impulsköp, men fan fick dom jättebilligt hade tydligen nåt klubbkort med massa rabatt :) Sånt gillar vi, när jag stoppa i kortet så jag vara men hallåå kosta dom inte mer, hon bara joo men du hade rabatt.
Ja de tackar vi ju för såklart!

Sen va de bussen hem, påväg hem från bussen handlade jag frimärke och stoppa polispapperna på brevlåda och inte på Netto och handla lite energidryck, chocklad och annat som vi behövde här hemma.
När jag kom hem va de städning på schemat, diska, damsuga och bädda sängen. Imorron kommer mamma & Johnny hit och ska äta kinamat med oss, ska bjuda dom på de för dom hjälpt oss så mycket på sista tiden med flytt osv..

Ikväll blir de softa som fan, pallar inte gå ut.. Är somsagt inte helt hundra än och tycker de är viktigare att blir frisk och kry än att va ute och ha kul. Så jag och Otto ska ha myskväll här hemma, ladda ner nån film och bara mysa järnet. Hihi! Sånt behövs ibland, ska nog göra nåt jag inte gjort på väääldigt länge..... BADA!

DAGEN OUTFIT:



Byxor: De nya jag hämtade på paket igår
Linne: H&M med spets och pärlknappar mellan brösten
Kofta: Gina Tricot beige stickad
Skärp: MQ för länge sen
Scarfs: Gina Tricot
Jacka: Hmm.. Minns inte?
Skor: Sko Punkten förra året
Solglasögon: Några pilotbrillor från Å´hlens


SKORNA JAG KÖPTE:



PS:
Är ni inte imponerad över att jag faktiskt tagit bilder?! Nya bilder kan ni tänka er, tycker jag varit dålig på det och skämdes.. Så nu ska jag skärpa mig, om jag fixar mig SKA en dagens outfitbild komma upp. Hmm, borde kanske inte lova den ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson