Fått gjort massor!


Idag har jag haft fullt upp..

Dagen började med att jag steg upp, tvättade rent ansiktet gick på en Power Walk ner mot stan för att möta hon som jag hyr lägenheten så hon kunde få sina brev som kommit. Tog med min bankdosa och mina räkningar och begav mig ner mot staden för att sätta in pengar. När de va klart gick jag på kullagatan och in på H&M för att se om jag kunde hitta några nya jeans då mina favoriter gett med sig. Hittade ett par som de fick bli. Dock inte alls lika sköna och sitter inte alls lika bra som favoriterna men får duga. Sen köpte jag en ny kajal för min förra försvann, blev hårfärg och en mascara med.

Sen gick jag och solade på badhuset eftersom jag ändå va på söder. Sen hem kasta i hårfärgen och undertiden den verkade så betalade jag mina räkningar, sent jag vet men jaja.. Nu är de gjort :) Sen tvätta ur färgen och in i duschen.

Klädde mig och sen kom Otto & Sam och hämtade mig för att sedan åka hem och lämna lite saker hos dom. Ner i bilen igen och vidare mot Ikea. Blev en hylla till Sam med lådor som han kan ha sina leksaker i :) Så skönt att få lite ordning på grejerna, han har ju rätt mycke leksaker nu och om 1½ månad blir han 2 år och antar att de lär trilla in leksaker då med. Hehe!

Sen satte vi ihop möbler, natta Sam och sen vidare mot Netto. Handlade lite isglass, läsk, möjlk mm.. Nödvändigt ont helt enkelt.. Så nu blir de att ta de lugnt!

Imorron jobbar jag mellan 10-14.

Vi hörs imorron mina kära vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson