:)


Jag är nog sveriges sämsta på att komma på en jävla rubrik. Haha! Fantasilöst med en smile-gubbe, man vaddå?

Va nere och mötte Frida och solade på de där stället, mycket riktigt.. Dom va svinbra och de kostar bara 30 kr för 25 minuter vilker jag tycker är asbilligt! På badhuset betalar jag 50 kr för 26 minuter. Rätt stor skillnad och dessa va ju till och med bättre. Så nu sitter jag är solbränd och fin.. Va fräscht de är att ha lite färg, dock tycker jag inte de är snyggt att vara "för" brun nu när de inte ens är sommar. :) Så där lagom är ju såklart bäst.

Är lite smått förvånad över att solen lyser i skåneland. Brukar inte hända speciellt ofta. Men idag så jävlar lyser den som F A N :) Dock blåser de halv storm, men hellre den än regn.

Vet inte om jag uppdaretad med att jag va ute och gick en Power Walk med Lisa igår, eller ja vi va ute och gick helt enkelt. Vet inte om hon följer med idag, men ut och rasta fläsket sak jag den saken är säker. Antingen med Lisa eller med mina hörlurar i öronen. Får bli när de mörknat lite så ingen ser en, för snygg är man inte när man är ute på sina motionsrundor. ;) Haha!


Höll på att bli lurad igår av hon som jag hyr lägenheten av. Lite fult gjort men men, såhär va de.. Jag såg herromdagen att elräkningen hade kommit och hon kom och hämtade sin post i torsdags tror jag de va.. Igår ringer hon mig och säger att elräkningen kommit. Så säger hon att hon ska lämna den så jag ska betala en elräkning på 1000 kr. De ifrågasatte jag eftersom jag vet man betalar kvartalsvis men att jag skulle betala "min del" av den, självklart. När vi laggt på ringer jag Öresundskraft och kollar fakturan då visar de sig att denna fakturan sträcker sig från Maj-Juli, vilket innebär att jag använt ström från den 15 juli, alltså en ½ månad. När jag sen frågar hon på Öresundskraft hur mycke jag ska betala från den 15 juli så är det 50 kr och inte några 1000 kr. Rätt paff tjejen blev som jag hyr lägenheten av när jag ringer upp och säger detta. Där försöker hon medvetet blåsa mig då de står på fakturan vilka månader de rör sig om ;) Så fula människot den finns.. Aja, jag dömmer inte henne för det, känner henne inte.

Men nu ska jag avrunda detta inlägget och skriver mer senare. :)

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson