En aning bättre..


Fortfarande ett jävla lock för örat, men inne på att gå till vårdcentralen först imorron för att se om de går över av sig själv.. Har haft problem med de örat nu i drygt 1 år, veifan vad de kan vara..? Kanske lika bra att kolla upp de?

Sa nyss till mongolidgrannarna som är lika förståndshandikappade som jag trodde.. Ja visade sig att dom tydligen får låta som en hel arme i trappan och vråla som om dom slår ihjäl varandra.. Lösningen var att jag skulle köpa öronproppar.. Då kan man ju isåfall be dom köpa en säkerhetsdörr innan jag bryter mig in och stället till ett jävla liv, har ingen respekt över att man bor i lägenhet. Om Sam skriker för att han känner för de säger vi till han, om han gråter för att han är ledsen och slått sig tex kan vi ju inte säga åt han att vara tyst man får lov att vara ledsen, men om man går i trappan drar alla fingrarna i räcket, stampar som in i helvetet och ovanpå de skriker som om nån slår dig.. Är de då okej?!

Ja jag låter som en gammal tant som inte fått nåt på länge men de skiter jag i för stör vi aldrig dom
ska dom fan inte stör oss heller.. Rätt ska va rätt.. Jävla mongolider!


Och ja, jag är jävligt förbannad nu!
Fan va jag hatar männsikor..

De roligaste av allt är att mamma i familjen verken tittar eller hälsar på mig, men när hon träffar Otto så kan hon prata sönder han.. Och när vi träffar henne tillsammans så lådsas hon som att vi inte finns. Lite in love i Otto kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson