Aaaaj!

Mm, de gör lite ont nu faktiskt men jag dör inte..

Joo, såhär var det.. Jag ville ner i stan och fördriva tiden.. Typ ingen ville ner i stan eller så jobba dom. Så fråga jag Robin en kompis och han va på. Dock väääldigt bakis men han stod ut. Haha! Gick och garvade åt de mesta. Så fick vi för oss först att gå och tatuera oss.. Men nej de fanns inga tider då & nu. Så nä då kommer vi på de smarta ideén att vi ska pierca oss.. Han drog sig ur men jag dum som man är gör de :) Men snyggt blev det! Faktiskt glad att jag gjorde de, för fick ju ta ut den sist pga operationen. Och när jag varnade upp ur narkosen och ville sätta i smycket så hade de ju växt igen.

De sjuka va bara att denna gången sköt dom inte med pistol utan gjorde de för hand med nåt och skit. Blää, va inte skönt när hon drog ur de typ röret :/ Men nu är det gjort. Stolt som tusan att jag vågade göra de igen för jag är inte så tuff när de gäller nålar vill jag lova.

Blev lite shopping med på H&M.. Nytt puder, rouge/skimmer, läppglans & en ny roug borste :)


Man ser inte så bra, men de är i övre örat som jag hade tidigare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson