Wiiee


Ser att statistiken går uppåt, med tanke på att jag bara haft bloggen i typ 2-3 månader så är fan nöjd :) Men de ska bli bättre, dock så gör jag ju ingen vidare reklam för mig. Man kanske skulle in och kommentera lite i andra bloggar och ställa till lite krig?! Haha nej skoja, sånt är nog lite för barnsligt för mig även om jag tycker sånt är kul :)

Haha, tänkte på en sak idag när jag gick i stan. Alltså för si sådär 10 år sen så blev man förvånad när man såg en smällfet männsika, idag blir man förvånad när en ovanligt smal går förbi en. De har liksom blivit "normalt" att väga 200 kg.. Låter elakt men jag tycker de är sjukt! Men de är alla snabbmat, datorer och lata människor. Sorligt faktiskt, för många som är tjocka se bra ut i ansiktet konstigt nog. Kolla bara på tex Anna Book, jag tycker hon är jättesöt i ansiktet..



Är inte Anna söt?! De tycker jag!



Ett äckligt fetto :O Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson