Wiie, kompis de går bra nu..


Suttit typ heladagen med projektet att ladda ner musik till min iPhone 4. Först hitta ett program där man kan tanka och sen komma på vilka låtar man vill ha..? Ja, de tog sin lilla tid måste jag säga. Men nu har jag iallafall nåt att lyssna på.

Sen ringde dom om ett jobb. Ett sånt jobb som jag hade i sommras.. Kundtjänstjobb så ska på intervju på fredag 9.30. Så jävla skönt!

Sen va jag även nere och fixa med de andra jobbet så kom precis innanför dörren. Börjar förhoppningsvis i helgen eller på måndag. Blir att jag jobbar mellan 17.00-21.00 och även luncher. Så blir en hel del jobb ändå. Sen får vi se vad som är tänkt med de kundtjänstjobbet :) Wiie!


Men nu har jag inte mer att berätta :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson