Vem är er favorit?


Tänkte se lite vem som är er favorit.. Jo menar nämligen i Svenska Hollywood! Jag personligen gillar Maria mest, vem kan tycka illa om henne. Har träffat henne på riktigt med här i Helsingborg, hon älskade min hund som jag hade då, lilla Ella! Hon döck ner och bara "Åh look Kamren, look at de sweet little dog!" så stod hon och klappa lilla Ella lite. Men gud va lång hon är!!! Hon är iallafall min favorit.



Den jag gillar minst är Gunilla! Usch vilken hemsk människa, och stackars lilla flicka till dotter, hur står hon ut med henne som mamma? Helt seriöst, vem fan väljer att skaffa barn med en människa som Gunilla? Nä hata är ett stärkt ord men hon Gunilla hatar jag faktiskt..





Vilka av fruarna tycker ni bäst/sämst om från säsongen som gick?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson