Varm chocklad-mys


Gjorde precis en stor varmchocklad som jag ska dricka nu, visst de är onyttigt men inte som läsk. Och sen efter en dusch får man göra de. Har precis sköljt ur färgen och tog en lång dusch efter de.. Och en sak är jäävligt säker! Färg fick jag som F A N ! Helt sanslöst, till och med bränt mig. Har aldrig hänt innan helt seriöst. Så ingen solning imorron detta måste lägga sig först.

Blöö... va visst inget "Efterlyst" idag, istället nån rosabandet gala. Visst de är ju en bra gala, men jag älskar Efterlyst, ville verkligen kolla på de idag för de är inget annat bra på tv idag. Jaha, får väl tanka en film istället. Varför inte en Läckberg-film, dom är grymt bra!

Nu ska jag slå slag i saken, filmen ska tankas och jag ska placera mig på soffan! Hörs imorron kära läsare!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson