Uppsssss!


Inte haft tid att blogga förrän nu, tur jag inte är nån storbloggare då hade dom som va min maneger varit sura på mig ;)
Drog ju och solade imorse eller ja mer i förmiddags kan man säga. Och Lidija messade och fråga om jag ville gå i stan med henne. Så de va hem och duscha av sig innan man fixa sig & hon hämta mig. Vi kollade efter present till hennes kompis barn, hitta några söta kläder :) Sen gick jag in och bytade kula på min nya piercing, så nu har jag en vit diamant.
Sen råkade jag köpa ett par Pepe Jeans.. Haha! Dom satt så jävla bra och va snygga så kunde bara inte motstå. Väldigt låga i midjan och man fick inte så mycke sånna valkar som hänger utanför ;) Hatar de, visst alltså jag har fått barn de är okej att ha lite fett och jag kommer nog aldrig bli av med dom, men jag verkligen hatar dom seriöst! Därför jag har sånna som är typ lite högre i midjan så syns de inte :P Haha! Man får ju vara smart..








Ser kanske inte så mycket ut för världen såhär men på är dom grymt snygga :) Ni ska få se en dag, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson