Uppe med tuppen


Gomorron alla kära läsare!

Uppe med tuppen även idag ;) Men usch så jobbigt de va att stiga ur sängen, kallt & jättetrött! Men nu har jag duschat & sminkat mig på 30 minuter! Snabbt va? Så nu är de bara att hitta några kläder man kan ha på sig. Ska inte va där förrän 09.30 så än är det lugnt. Alltid så spännande att gå på arbetsintervju! Hehe, jag är aldrig nervös.. Eller joo bara över att hitta rätt. Är såå dålig på att hitta & läsa av kartor.

Sen när jag är klar där ska jag faktiskt sova ett tag innan Otto & Sam kommer hem. Dom kommer redan vid typ 12.30 idag för Otto ska ju på nån jobbfest. Och den börjar redan kl 16 så han måste gå hem tidigare. Skönt att komma hem så tidigt en fredag :) Så ikväll är de bara jag och Sam.. Eller ja mesta delen av kvällen är de jag skälv :( Sam går ju och lägger sig kl 19 ungefär. Blöö!

Joo just de, min telefon är lite mongo så jag kan inte blogga från mobilen vet inte vad den håller på med? Säger bara att den inte kan publicera inlägget..? Får väl ta och kolla upp det, men känns inte som att de är viktigast i hela världen men störigt klart ;)



NU----> HITTA KLÄDER ATT HA PÅ MIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson