Trött som F*N!


Ha, ja trött de är nog bara förnamnet men måste ju säga hejdå till Sam på morgonen.. Fick gå in och stoppa om han vif halv 6 för han grät. Vakna till av att han inte hade sin napp.. Så in med den sen somna han om till han skulle upp. Han va på sjukt bra humör lilla Same, de har han iallafall inte fått av mig. Mitt morronhumör är INTE att leka med.

Men tänkte somna om tills Linda ringer och vi ska iväg med hingsten. Så man är pigg & glad!

Blöö, jag va så trött igår när jag kom hem så jag somnade med allt smink, örk va äcklig jag är! Men ibland får man va de, jag orkade inte tvätta va de & smörja in mig mm.. Kl va liksom 22.00 ungefär när jag va hemma.

Men gomorron/gonatt eller nåt vet inte vad man ska säga när man somnar om på morronen ;) Höhö!



Ungefär såhär trött känner jag mig just nu :) Då är de fan och med illa!

Hörs senare antingen från iPhonen eller så bloggar jag direkt när jag kommer hem. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson