Trött som ett as


Jag är hemskt ledsen men hela dagens schema sprak när Johanna blev inringd på jobb :/ För de första så hon som gjorde mina naglar va svinsölig! Trodde inte jag skulle bli klar idag meeen de blev jag. Blev vanlig fransk igen ;) Haha! Dålig fantasi, men men! Glitter nästa gång för nu har jag haft fransk två gånger på rad.

När jag satt och fixa naglarna messade Johanna att hon skulle jobba så ja biljettköpandet blev inte av så de är det absolut första jag ska göra imorron när jag vaknar, vem vill missa festen liksom?! Ska se om jag hinner med en solning också. Va nog minst 2-3 veckor sen nu, har ju inte kunnat sola pga att jag varit sjuk till och från helatiden. Så nu är jag vit som ett spöke och måste bygga på färgen från grunden igen, så innan jag uppnår där jag va innan jag sluta kommer dörja men får väl ha lite tålamod. Är ju tider nu med halsont, feber, förkylning mm..

Men när jag kom hem från salongen så åt jag en färdigrätt sån man sätter ett par minuter i micron :) Faktiskt god, fast finns bara 3 saker jag gillar i dom färdigrätterna. Sen gick mina ögon i kors eftersom jag varit vaken sen kvart över 6 imorse. Så la mig och vila då vid 15-tiden och vakande nu!? Upps! Lite länge, får se om jag kan somna ikväll :P Haha!

Otto och Sam åkte iväg dom kom bara upp och hämta lite frukt och så till Sam sen drog dom igen. Åkte säkert till farmor :) Har inte varit där på länge nu.

Men nu ska jag ringa och se när dom små liven kommer hem, vi hörs senare! Puss på er ;)



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson