Tråkig shopping


Kan med all säkerhet säga att Helsingborg är den tråkigaste staden att shoppa i. Vi har ingen så butik som ingen annan har eller nåt som sticker ut ur mängden. Verkligen jättetråkig shoppingstad. Ska iofs bli kul när New Yorker kommer till Väla när den nu gör de, för där har dom både fina underkläder och massa fina kläder :) Men Gina är ju så himmla tråkigt, alla bär kläder där ifrån, H&M samma sak, Cubus har jag nog aldrig hittat mer än underkläder och smink. Blöö!

Lite Ströget och Köpenhamn hade inte varit helt fel. Så himmla mycke butiker så man går vilse förfan :P Sen Stockholm är väl helt okej, men gud va folk i den staden är stressade, klara inte de riktigt. Göteborg har jag inte shoppat i alls.. Så kan inte säga så mycket. Malmö, den staden har jag aldrig gillat.

Nu när de ändå är rätt många som besöker min blogg kan ni väl ge mig tips på bra sidor på internet? Hjälp mig shoppingsugen som fan! Skicka era tips i en kommentar där ni hitta fina plagg.

<3


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Nelly har mycket fint men jag ÄLSKAR H&M :D

2011-10-18 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson