Tråkig måndag


Blöö grå & trist är vad denna dagen är. Pissregnar ute så jag inte vill gå och handla frimärken. Så får vänta till Otto kommer hem från jobb så vi kan ta bilen.

Ska ner och prata med en om jobb kl 18.00 idag.. Håller vi tummarna nu då! Ringde även en om ett sånt kundtjänstjobb som jag hade i somras. Åh va jag vill ha det! Ska ringa upp henne imorron och boka intervju :) Men man vågar knappast hoppas för jag har jämt sån sjuk otur med jobb.

Haha så lat jag är idag, sitter fortfarande i morronrock och vill typ göra de till juni nästa år. Hatar vintern! Mysig på ett sätt med snö, men sååå jävla kallt!

Nä inget mer att skriva :D Höres och synes töntar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson