Torsdag hela dagen


Idag är jag duktig, fortsatte med städningen som jag påbärjadde igårkväll. Så direkt när ja vakna så satte på igång och damsuga som jag sa att jag skulle :) Sen plockade upp i Sams rum sen damsuga är inne. Jättefint är här nu.

Väntar på att min toast ska bli klar sen när jag käkat frukost ska jag gå och sola tänkte jag. Fast idag ska jag ringa och boka tid så de inte blir som igår, fick stressa som F*N för nån skulle sola efter mig.

När jag kommer tillbaka efter solningen ska jag plocka iordning bland kläder och sätta igång en maskin tvätt. De jag tvätta igår måste torka först juu..

Just de, igår kollade jag på Cheaters. Så sjukt avsnitt de går i repris nu. De är ju ett program där dom avslöjar partners som är otrogna och träffar andra. Och i detta avsnittet så är det en kvinna som konfronterar sin pojkvän och hon är typ fullgången i graviditeten. Så mitt när hon står och skäller på han får hon ont i magen och sen går vattnet. Skitläskigt! Sen lägger dom henne i bilen så ringer dom ambulans men den hinner inte komma för hon förder i bilen. Haha, lite kul.. Tänk att de kan gå så fort?! Aja, de gick ju bra iallafall..

Lägger in en bild tänkte fota mig hur ofräsch jag är utan smink & speciellt nu när jag inte har så mycke färg heller.. Hehe! Spöket-Laban typ! ;)

Hör om ett tag kära läsare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson