Tjollaaahopp!


Gomorron alla trötta och ikke trötta!

Har fixat mig och käkat frukost, ska snart gå och få mina naglar fixade :) Så skönt de ska bli, undra vad de bli den här gången? Har ingen fantasi kvar, blir lätt så när man haft naglar i hmm.. 4 år? Oj va länge jag har hållt på med detta om man tänker efter, 4år! Aja, nåt fint blir de säkert och kommer jag inte på nåt så blir de vanlig fransk.. ;) Går alltid hem.

Sen efter de ska jag möta upp Johanna, (Ja de är hon jag skrev om herromdagen i bloggen som bara gick utan att säga nåt eller svara på sms. Men vi har pratat om det så de är lugnt nu) vi ska och handla biljett till GULDFESTEN den 23e oktober.. Ska handla till både mig och Otto. Sam ska sova hos farmor den 23e till den 24e. Inte varje dag HIF tar gud så man får ju passa på :)

På fredag ska jag och Sam ha egen myskväll utan Otto han ska på oktoberfest med sitt jobb. Hoppas han inte kräker när han kommer hem som han gjort de andra typ 3 gångerna han festat senast :P Så går de när man shottar, magen vänder sig ut och in. Iisch! Så blir väl att ladda ner en film på kvällen och kränga en pizza och massa annat gott.

Ååååååh jag blev så jävla glad igår!!! JULMUSTEN har kommit! Handlade 2 flaskor, och den ena är snart slut.. Älskar verkligen Julmust.

Men nu måste jag börja röra på mig för att hinna hämta ut pengar innan jag ska va på salongen kl 09.00.. Uppdaterar med senare!

Ha de så bra sålänge kära läsare..


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson