Tjollaaaahopp!


Wiie, idag är det fredag och anledningen till att jag inte bloggat idag är dels för att min dator just nu inte mår så bra, fattar inte varför jag måste formatera om den typ 1 gång i halvåret?! Jätteskumt verkligen och sen har jag haft sovmorron och direkt när jag vakna va de frukost & sen iväg och sola för i helgen kommer jag inte orka ta mig iväg och sola. Så nu har man gjort de ;)

Ikväll ska jag jobba, börjar redan kl 18.00 och vet inte när jag slutar, de är ju invigning idag ska bli jättespännande och se hur detta kommer att gå. Vet knappt vad jag ska göra antar att jag ska stå i baren. Måste ha med min drinkbok inte blandat en drink sen i somras, minnet är bra men kort.. Höhö!

Tänkte svara på en kommentar jag fick igår som löd:

Från: Lisa
Sötnos :)

Inte alls för tidigt att använda dom! Både Alva och Noah har overall på sig.

Svar: Jag kommer inte ta på Sam några vinterkläder riktigt än då han är väldigt varm av sig och svettas ofta. Vill inte han går och svettas en massa. Och där är inget barn på dagis som använder mer än överdragsbyxor så fodrade ställ ska han inte ha förrän de kryper under 3-4 grader och är riktigt ruggit. Han håller värmen sålänge han leker!


Nääähe, om man skulle ta tag i den jättetråkiga disken, vill ha så lite som möjligt att göra imorron jobbar ju inatt och sen imorron ska Sam ha kalas eftersom han fyller 2 år imorron :) Så imorron vill jag bara ha handlingen kvar så man får färska kakor och sen damsuga. Allt annat ska va tiptop idag! Så nu vet jag vad som väntar mig ;) Hehe!



Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Nej men klart att man gör som man vill :) men det är inte för tidigt :) vi är ju ändå snart inne i November och en annan använder ju vinterjacka :)

2011-10-28 @ 12:41:08
Postat av: Kitte

Jag har termobrallor på Nicole oftast när vi e ute .. iskallt ju !!!

2011-10-29 @ 23:58:17
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson