Tisdag va?


Gomorron kära läsare!

Jag är totalt förvirrad, har trott hela veckan att vi va en dag mer än vad de är. Så igår trodde jag de va tisdag, fråga mig inte varför? Önsketänkande så söndag kommer snabbare till mig : )

Kul att se att så många hittat hit, igår va statistiken rekord måste jag säga! Så nu känner jag mig mer manad att blogga så ni får nåt kul att läsa :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen bege mig ner på stan med Lidja, hon hämtar mig om typ 1½ timme, så jag slipper ta bussen. Fast de är så kort bit från mig ner till centrum så bussen eller åka bil tar ungeför lika lång tid.

Shit, kom och tänka på en sak. Nästa lördag bli Sam 2 år! Alltså shit så fort tiden går. Då ska vi kalasa lite och så. Ska ringa mormor och se om hon har lust att baka för jag suger på de, kan verkligen INTE! Vet inte om jag ska beställa tårta, förra gången hade vi hur mycke kvar som helst, ingen som äter va de.

Men nu ska jag hitta nåt man kan ha på sig och fixa mig lite, palla inte duscha nu gör de sen tänkte sola när jag ändå är i stan va ett tag sen sist. Måste ju va dajlig ;) Eller hur de nu stavas?

Ska avsluta detta inlägget men en väldigt bra låt som jag lyssnar på rätt mycke.


Party, party! :) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson