Sweet!


Nu har jag varit på Sams öppethus på dagis, tydligen så har han kräkt vid middagen. Tror de är för att han är för glupsk, sen när han åt tårta nu när jag va där så kräktes han igen, hoppas verkligen inte han håller på att få den jävla kräksjukan då döör jag med min kräk-fobi!

Sen tog jag och Sam bussen hem, tog lite bilder på han. Blir så himmla bra bilder med min nya telefon :) Är så nöjd med den.

Här kommer bilderna


Nallen i famnen såklart!







Så söt han är lille Sam!
Han har dessutom på sig sin nya jacka som han fick i söndag.
Byxorna som hör till jackan är kanske lite tidigt att använda än..


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Sötnos :)



Inte alls för tidigt att använda dom! Både Alva och Noah har overall på sig

2011-10-27 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson