Sorry!


Sorry för den extremt dåliga bloggningen igår, men allt har en anledning. Vaknade med huvudvärk som bara blev värre och värre låg pall hela dagen och mådde verkligen jättedåligt! Nästan så man mådde illa så ont i huvudet jag hade, typ migrän kan man säga. Så igår va ingen bra dag för mig.

Sen idag vaknade jag och kände hur de spände på hakan.. Och då kan jag ju passa på att säga att tvättar jag inte ansiktet nu när jag tar p-sprutan får jag extremt mycke finnar och visst va där en liten sådan ;) Så nu har jag gnuggat rent ansiktet och tömt porer, låter äckligt men fan man vill väl va fräsch i hyn? Helt makalöst att man kan ha så jävla känslig hy?! Fattar inte de..

Idag ska jag typ bara städa här hemma och kanske tvätta lite för de behövs! Måste verkligen komma på vad jag ska ha på mig på guldfesten! Shiiit alltså så gaaalet kul de kommer bli, mindre än en vecka kvar nu :)

Blöö jag är dålig på att ta bilder med men jag har faktiskt några på Sam från Busfabriken tänkte slänga upp dom på bloggen nu i detta inlägget :)


Blixten är rätt stark i den nya telefonen så ögonen är lite röda..


Han hade inte riktigt tid med att sitta still ;) Haha!


Haha, helt vit i huvudet av blixten :P Men kul har han iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson