Somnade..


Haha, ojsan.. Somnade efter mitt städande och solande så inte blivit så mycket bloggande. Men gör ett försök att skriva nåt nu istället.

Hahahaha kollar på nåt roligt program om alla världens reklamer ;) Haha och nu rätt som de är så dycker Freddan upp från Sveriges värsta bilförare.. Men rolig person får man leta efter, när jag såg de på tv trodde jag att jag skulle kissa i soffan för så mycke skrattat jag åt han och hans bror vad nu han kan heta, minns inte. :P


Här är ett exempel på när dom är med i Sveriges värsta bilförare..



Va nere innan och mötte en vän som köpte min biljett till HIF - AIK så nu är den såld tog inte ens ett dygn att bli av med den ;) Fick lite mer än vad jag gav för den, riktigt nice!

Men nu avrundar jag detta inlägget ska skriva ett nytt om ett helt annat ämne.. ;) Ni får se sen vad jag menar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson