Shiiiit


Idag fick jag reda på lite roliga saker.. Jag och en vän bytade hemlisar kan man säga. Sjukt kul! Hade redan misstänkt de hon berättade men men alltid kul att få de bekräftat ;) Så är det!

Blöööhö mår fortfarande inte bra.. Sover typ inget på nätterna, vaknar och snorar, slemar och hostar som en jude. Skit jobbigt, för sen är man jättetrött på dagen och orkar inte göra ett piss iprincip. Men imorron ska jag ta tag i städandet ordentligt.

Nu snart kommer Otto & Sam hem och då ska vi åka och hämta mamma och sen köra iväg till min gamla tränare och rida. Ska ta med kameran och fota, se om de går :D Jag får ju leda hästen så kanske bli svårt och fota.. Vi får se. Undra om Sam tycker de är roligare med en liten häst? Jag tror faktiskt de. :)

Nä nu ska jag dricka upp mit the och hitta strumpor i samma färg ;) Haha! Jag har alltid olika pallar inte leta. Spelar väl inte nån roll eller gör det de? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson