Ridit idag :)


Woohooo!

Idag har jag ridit! Åkte med Linda till stallet, fixade till alla hmm.. 5 hästar tror jag de är hon har nu? Sen red jag Danny medan hon tömkörde Bebis :) Gick faktiskt bra, men tror jag kommer ha träningsvärk imorron!

Nu ska vi snart äta thai-gryta made by Otto.

Blöö.. jag va så lat så jag drog aldrig mig själv till solariet idag, får ta de imorron. Vet dock inte när jag ska hinna de, ska med Linda till stallet imorron med.

Haha, är heeelt förvånad att jag kom i mina ridbyxor jag inte haft sen innan jag fick Sam, de är storlek 72 vilket morsvarar 32 i vanliga kläder, men de gick :) Haha! Happy. Känner mig genast mycke smalare. Men de är jag inte.

Och sen va jag & Linda på gården där jag misstänkte att min hjälm kan var och mycket HADE deb varit där. Men ägaren va smart nog och tror hon kastat den. Normalt, om man kastar en sak så får man räkna med att någon kommer sakna prylen förr eller senare och de är mänskligt att glömma. Har haft lite intriger med denna människan när jag va yngre, väldigt speciell men när jag sa att jag ville ha ersättning då hjälmen kostar typ 3000-3500 kr ny så lät de helt annerlunda.. ;) Får väl se om den dyker upp.

Meeen nu ska jag äta sen ringa min chef och planera in ett schema!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson