Öppethus..


Idag är det torsdag hela dagen :) Sam ska ha Nalle-fest och senare efter de så är det öppethus så jag ska gå dit eftersom att Otto har så grymt mycket att göra på jobba så de blir svårt är han att gå tidigare. Så när jag varit där tar jag och Sam bussen hem tillsammans.

FAN va de kliar i mitt hår efter färgningen igår, undra om jag fick ut allt ur håret!? Skit samma, får va som de är pallar inte duscha förrän vi varit på öppethus på dagis iallafall.

Sitter och kollar lite på facebook, är de bara jag som tycker de där med att uppdatera sina status så killarna undrar vad de är har blivit lite uttjatat? Jag gör inte sånt, trams tycker jag. Denna gången va de inte ens roligt. Sen är jag mäktigt trött på vännerförfrågningar från människor man inte känner eller har en enda gemensam vän med. Varför liksom? Så kommer dom från nåt arabland. Har inget direkt emot utländska men vill inte ha random på min fejja!

Nääähe vad ska man göra nu? Fixa sig så man är klar tills de är dags att gå? Dock kommer de inte ta långtid ska inte sminka mig, för jag fick så SJUKT mycke färg igår, har inte så mörkt smink så får gå utan helt enkelt :P Men de gör absolut inget ser bara fräsch ut! :) Möjligen lite maskara och solpuder på kindbenen men de är väl typ allt!


Ungefär såhär brun är jag nu, fast hon är sminkad ljusare i
ansiktet, jag är lika brun i ansiktet som hela hennes kropp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson