Onsdag..


Go morron gott folk!

Jaha, då var de onsdag, och typ halva veckan avklarad ;) Snart HELG och SÖNDAG! Höhö..
Vaknade nyss av ett sms från Frida som undra om vi skulle gå och sola ihop, blir nog så om jag inte bara springer bort där själv. Tycker inte om att anpassa mig efter andra blir så drygt att vänta och sen får man ett sms eller nåt "äh pallar inte idag har huvudvärk" eller nåt i den stilen så har man kanske väntat hela dagen. Bättre att springa bort när man ändå inte har nåt annat planerat.

Sen idag när jag solat tänkte jag städa lite, nästa helg ska ju Sam ha lite kalas för släkten. Kommer va en jobbig dag för jag tycker de är jobbigt att ha massa folk hemma och planera mm. Kommer iofs inte va nåt mega kalas men nästa gå får man nog göra sig till lite mer för då förstår han de bättre.

Såg ju den Camilla Läckberg igår, och de va en film helt i min smak. Tyckte den va jättebra och man räknade inte ut efter halva film vad som kommer att hända som man kan göra med vissa kriminalare. Så de blir att tanka hem fler såna faktiskt. Kan jag värmt rekomendera till er som gillar filmer som Beck, Wallander, Irene Huss mf.

Men nu ska jag ta på mig lite så jag inte fryser ihjäl och promenera bort till solariumet.
Skriver lite mer sen, har lite att skriva om!

Puss på er alla kära läsare och tack för att ni väljer att följa mig & min blogg :)



PS: Vet ni vad Lidija berättade för mig. Som ni se på denna bilden har hon lugg vilket hon inte har i vanliga fall, tydligen finns de sån clips-on lugg att köpa för er som inte vågar klippa lugg eller bara vill ha de vid vissa tillfällen. Eller som jag, inte kan ha de för att jag har en virvel mitt i luggen då hur jag än lägger håret så spretar de i virvlen :) Tyckte de va smart med clips-on lugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson