Oj glömde blogga..


Glömde visst att blogg imorse innan jag drog ner i stan. Hade två ärenden jag var tvungen att fixa idag! De ena va att köpa en sån matta till badkaret så Sam inte halkar när han nu äntligen uppskattar att duscha/bada. Och de andra var att köpa biljetter till GULDFESTEN. Nu har jag löst detta och de känns bra, tydligen började de sina på biljetter, de stället där jag handlar idag fick påfyllning men lät inte som de skulle komma mer. :) Men jag har både biljett till matchen på 37an och till festen sen efter. YES! Längtar så in i H*LVETE!

Nu sitter jag i sängen och softar lite, ska nog med Linda till stallet sen. Hon va på Väla nu med sin mamma så blir lite senare. Hihi! Tänkte dra  och hämta Sam nu när jag kom med bussen från stan men kom på att dom vilar fram till kl 14.00 synd och väcka han. Så han får va kvar istället. Önskade kl va en timme mer då hade jag och Sam kunnat hitta på nåt :) Utan pappi.. Haha!

Använde faktiskt min vinterjacka idag, blåste som fan och rätt kallt. De va skönt, skinnjacka börjar bli kallt nu, jag som älskar min skinnis :( Buuhu! Vill va en skinnjacka, den är bara framme när de är skönt väder.. ;) Så cp jag är!

Lovade er en bild på naglarna så de kommer här!


Valde att ha de vita längre upp denna gången eftersom mina
naglar växer så jävla fort, så synd de inte så snabbt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson